Cookie Control - Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z -> Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce -> Przeczytaj o tym. Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować cookies.
NADAL planuję zakup nowego silnika, EMAX XA2212 http://abc-rc.pl/...2212-980KV.
Czy ma ktoś do odsprzedania śmigło 10x4,7?
Edytowane przez Andy dnia 02-07-2014 21:29
Noooo Piter - jak widać model powrócił do swojej pierwotnej sprawności.
Ładna sesja zdjęciowa -
Teraz tylko trochę pogody i można dokonać ponownego oblotu - tylko nie spiesz się zbytnio -
Dzisiaj zlutowalem nowy silnik. Po wkaczwniu pojawil sie problem. Bez smigla dziala bez promblemu. Gdy zaloze smiglo do 1/4 przepustnicy jest ok a pozniej wpada w straszne drgania
Dzisiaj nadeszła ta wiekopomna chwila - dzisiaj Piter dokonał udanego oblotu modelu z tego projektu.
A to kilka fotek z tego faktu:
Trzeba dodać, że model w całości i bezpiecznie powrócił na Ziemie, a pilot mógł odetchną - bo bardzo mocno stresował się przed posłaniem modelu w powietrze.
O wrażeniach z oblotu może opowie sam pilot dokonujący oblotu.
Wiem również, że Kuba Setny kręcił również filmik z tego wydarzenia - może i on coś zapoda -
Moje spostrzeżenia z lotu są takie:
1. Modelem ciężko lata się pod wiatr
2. Model jest bardzo wrażliwy na najdelikatniejsze podmuchy.
Lądowanie bardzo przyjemne. Podczas startu troszkę mi go wiatr porwał na bok. Ogólnie lata się nim bardzo przyjemnie, jednak nie poleciłbym go początkującemu.
Expo nie ma nic wspólnego z długością kabli do serw ale ma bardzo dużo wspólnego z samą powierzchnią sterów. W Twoim modelu lotki mają niewielką powierzchnię więc expo raczej nic nie daje.
Jeśli uważasz że są za duże spadki napięcia na przedłużaczach to załóż grubsze, np 0.25 albo 0.33mm2 ale w tak lekkim modelu do latania w poziomie nawet 0.14 wystarczy - IMHO
BTW gratuluję i trzymam kciuki za kolejne projekty.
Moje spostrzeżenia z lotu są takie:
1. Modelem ciężko lata się pod wiatr
2. Model jest bardzo wrażliwy na najdelikatniejsze podmuchy.
Podnieś mu spływ skrzydła, żeby miało kąt zaklinowania góra 1-1,5 stopnia i wytrymuj zaraz po starcie (świeży pakiet) SW na bardzo delikatne wznoszenie na pełnym gazie to będzie śmigał jak należy.
Widzę, że się do kombacenia szykujesz - cały lot w lewym zakręcie