Piper J-3 Cub
|
Andy |
Dodany dnia 19-07-2012 07:28
|
Główny administrator
Postów: 2941
Data rejestracji: 05.11.11
|
No to fajnie, bo szkoda byłoby modelu.
Prostokąty te przyklej również dołem do listewki, która biegnie wzdłuż kadłuba pod otworem.
Andy
|
|
|
|
Mateusz |
Dodany dnia 20-07-2012 11:23
|
Doświadczony użytkownik
Postów: 467
Data rejestracji: 18.01.12
|
Prosze
|
|
|
|
Andy |
Dodany dnia 20-07-2012 13:00
|
Główny administrator
Postów: 2941
Data rejestracji: 05.11.11
|
Noooooo, teraz jest lepiej -
Andy
|
|
|
|
Mateusz |
Dodany dnia 26-07-2012 23:03
|
Doświadczony użytkownik
Postów: 467
Data rejestracji: 18.01.12
|
Przed "zamknięciem".
I już po.
.
Pomalowałem farbami akrylowymi i całość wygląda tak.
Wyposażenie:
*Silnik bezszczotkowy EZ-FLY BL 2205.
* Regulator E-max 18-20A.
* Pakiet 2s 1000mha Turnigy .
* Serva 9g Turnigy..
Pracę nad tym modelem UWAŻAM ZA ZAKOŃCZONE !!!
Wszystkim którzy przyczynili się do budowy ( wszelkie rady..) Bardzo Dziękuję.
Don Mateo
Edytowane przez Mateusz dnia 26-07-2012 23:09
|
|
|
|
adam |
Dodany dnia 26-07-2012 23:54
|
Użytkownik
Postów: 70
Data rejestracji: 15.11.11
|
Fajnie wyszedł nie mogę doczekać się Pipera w powietrzy
DX6i
|
|
|
|
Andy |
Dodany dnia 27-07-2012 07:43
|
Główny administrator
Postów: 2941
Data rejestracji: 05.11.11
|
Don Mateo, a jaka wyszła Tobie waga do lotu tego modelu z pełnym wyposażeniem i jakie dasz mu śmigiełko?
No i na tej fotce - przed zamknięciem:
- nie widać wzmocnień na kadłubie dla przedniego kołka do mocowania płata skrzydłowego - czyżbyś zapomniał Don Mateo o przednim kołku -
Edytowane przez Andy dnia 27-07-2012 07:50
Andy
|
|
|
|
Mateusz |
Dodany dnia 27-07-2012 10:12
|
Doświadczony użytkownik
Postów: 467
Data rejestracji: 18.01.12
|
Andy zapomnieć nie zapomniałem tylko to zdjęcie jest poprostu podczas tego kiedy musiałem rozciąć część kadłuba ponieważ źle została zaplanowane.
Waga do lotu nie jest zła : 270g, przy ciągu silnika 300g.
Śmigło GWS 8x6 |
|
|
|
Andy |
Dodany dnia 27-07-2012 10:18
|
Główny administrator
Postów: 2941
Data rejestracji: 05.11.11
|
No to fajnie, że waga tylko 270 g - bo silnik przewidziany do modeli o masie do 330 g max.
No to chyba poleci -
Andy
|
|
|
|
Mateusz |
Dodany dnia 27-07-2012 10:21
|
Doświadczony użytkownik
Postów: 467
Data rejestracji: 18.01.12
|
No to chyba poleci
Chyba tak |
|
|
|
kuba |
Dodany dnia 01-08-2012 15:46
|
Użytkownik
Postów: 198
Data rejestracji: 12.11.11
|
No kiedy oblot??
Spektrum DX6i
- Beta 1400
-Cessna 182
-Ultron 3D
-Mig-29 depron
-Katana MD Precision Aerobatic
-Extra 330 SC EPP Hacker
-Kiwi F3P
- P40 (ESA)
|
|
|
|
Andy |
Dodany dnia 01-08-2012 20:35
|
Główny administrator
Postów: 2941
Data rejestracji: 05.11.11
|
Don Mateo po konsultacjach ma wprowadzić poprawki do konstrukcji modelu i dopiero wtedy będzie oblot.
- No właśnie Don Mateo, jak tam postępy w pracach?
Edytowane przez Andy dnia 01-08-2012 21:46
Andy
|
|
|
|
Mateusz |
Dodany dnia 02-08-2012 17:10
|
Doświadczony użytkownik
Postów: 467
Data rejestracji: 18.01.12
|
Zawiaski gotowe.
Zrobione z butelki plastikowej PET.
Teraz się dobrze trzymają.
Tu przyklejone do steru wysokości. I tak razy cztery.
Wycinamy w płacie steru otwory i wklejamy w nie zawiasy Pamiętając o tym aby klapa nie przykleiła się do płata a trzymała się tylko na zawiasach.
|
|
|
|
Andy |
Dodany dnia 02-08-2012 21:15
|
Główny administrator
Postów: 2941
Data rejestracji: 05.11.11
|
Don Mateo, mam nadzieję, że pamiętałeś o zmatowieniu powierzchni przed przyklejeniem zawiasków.
Andy
|
|
|
|
Mateusz |
Dodany dnia 02-08-2012 23:36
|
Doświadczony użytkownik
Postów: 467
Data rejestracji: 18.01.12
|
Pamiętając o tym aby klapa nie przykleiła się do płata a trzymała się tylko na zawiasach.
Oczywiście |
|
|
|
Mateusz |
Dodany dnia 11-08-2012 15:05
|
Doświadczony użytkownik
Postów: 467
Data rejestracji: 18.01.12
|
Dziś odbył się oblot- 3x starty i 3 lądowania.
Wszystko ładnie samolot stabilnie leci... ale także da się nim zrobić pętle, podczas startu i przy dobrym wiaterku da się nim kilka sekund powisieć
Mateusz |
|
|
|
Mateusz |
Dodany dnia 11-08-2012 19:42
|
Doświadczony użytkownik
Postów: 467
Data rejestracji: 18.01.12
|
Oblocik
http://www.youtub...e=youtu.be |
|
|
|
Andy |
Dodany dnia 11-08-2012 20:36
|
Główny administrator
Postów: 2941
Data rejestracji: 05.11.11
|
Nooooo Don Mateo - gratuluję oblotu i równie liczby lądowań co startów.
Model bardzo ładnie prezentuje się w powietrzu
Mateusz, mam jednak nieodparte wrażenie, że model zadziera delikatnie do góry - czyli troszkę należy doważyć przód przesuwając pakiet do przodu w kadłubie.
Andy
|
|
|
|
Mateusz |
Dodany dnia 11-08-2012 21:00
|
Doświadczony użytkownik
Postów: 467
Data rejestracji: 18.01.12
|
Na jutro planuje jakieś loty więc sprawdzę.
Edytowane przez Mateusz dnia 12-08-2012 11:41
|
|
|
|
Wolfik |
Dodany dnia 12-08-2012 18:35
|
Instruktor
Postów: 626
Data rejestracji: 20.11.11
|
Gratulacje,
Wykonany ladny kawalek pracy.
Pozdrawiam
Wolfik
____________________________________
8 FG Super
Waarschip 730 - sklejka modelarska
Mig 29 - depron (w budowie)
Airwolf VARIO - carbon (w budowie)
|
|
|
|
Jedrek |
Dodany dnia 13-08-2012 08:23
|
Użytkownik
Postów: 89
Data rejestracji: 20.07.12
|
Tak, jak radzi Andy, ustaw SC bardziej z przodu. Na początek od natarcia jakieś 25% cięciwy. Model powinien wtedy latać szybciej, bardziej płasko, i chętniej powinien wchodzić w zakręty. Do akrobacji niestety ma wszystko trochę za słabe, silnik, konstrukcję no i nie ten układ płaszczyzn. Ale na to przyjdzie czas, trzeba się tym nauczyć elegancko latać, bo widać, że model ogólnie ładnie się w powietrzu zachowuje. |
|
|