Cookie Control - Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z -> Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce -> Przeczytaj o tym. Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować cookies.
Paczka przyszła przed świętami, ale dopiero dzisiaj mam trochę czasu żeby pokazać co będzie sercem modelu. To silnik DLE 60 boxer. Podstawowe dane techniczne:
- Pojemność - 61 cm3
- Moc 7HP/8500rpm
- Waga -silnik 1560g, zapłon 190g, tłumiki 170g
- Gaźnik DLE RC
- Elektroniczny aparat zapłonowy z automatyczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu
- ciąg statyczny - 13,5kg na wysokości 1800m npm, 15,2kg na wysokości 100m npm
- zasilanie zapłonu 4,8V-8,4V
- Zalecane śmigła 2 łopatowe 22x10, 23x8, 23x10, 24x8
Po małej przerwie praca ponownie ruszyła. I tak elementy statecznika pionowego są prawie gotowe do oklejania balsą ...
... oraz przyjechały ostatnie elementy układanki tzn. osłona silnika i owiewki kół.
Muszę przyznać, że osłona silnika robi duże wrażenie w rzeczywistości. Zrobiłem zdjęcie dla pokazania wielkości przy butelce po wodzie mineralnej 1,5 l.
Po długiej przerwie w końcu coś drgnęło. Dzisiaj dzięki pomocy Mariana, na zaimprowizowanej hamowni, został uruchomiony silnik przeznaczony do modelu tj. DLE 60 boxer. Śmigło to Bambula 23x8, pakiet LiFe 6,6v, 2500 mAh, olej Husqvarna XL (full syntetyk - Krzysiek nie będzie zadowolony) plus etylina 95, mieszanka w proporcji 1:25. I na koniec krótki filmik bez retuszu: YouTube Video Edytowane przez Andy dnia 08-11-2015 02:26
Przerwa w pracach trwała bardzo długo, ale w końcu wszystko co trzeba zgrało się w czasie i przestrzeni, i można w końcu kontynuować projekt. Wcześniej został (...no prawie został) przygotowany do oklejania statecznik pionowy.
Rozpoczął się proces twórczy drugiej połowy skrzydła, a że nie lubię się powtarzać, to w temacie nastąpi dłuższa przerwa do czasu zakończenia tej "połówki". Chociaż tak rzadko coś wpisuję, że pewno ciężko będzie zauważyć tę dłuższą przerwę.