Odnośnie wagi to na chwilę obecną myślę, że jest dobrze - rozumiem, że waga bez pakietu zasilającego?
Waga już z pakietem 200mAh .
Rozumiem również, że pręty goleni podwozia w miejscu ich krzyżowania związałeś mocną nicią przed sklejeniem z kadłubem.
W miejscu krzyżowania są sklejone na CA i potraktowane przyśpieszaczem. Wydaje się, że podwozie jest amortyzowane i dosyć wytrzymałe. .
Mam tylko jeszcze jedno przemyślenie - jednak nie przekonuje mnie taki sposób montażu silnika - poprzez wręgę klejoną na styk do kadłuba - brak jest(przynajmniej nie widać na fotkach) elementów współpracy wręgi "w głąb" konstrukcji kadłuba.
Andy, masz rację . Podłużne paski z depronu wklejone w przednią część kadłuba (przy wrędze silnikowej) będą dobrym rozwiązaniem?
Taki sposób przyklejenia może skutkować łatwym jej ukręceniem - chyba gdzieś to już widziałem - Z przymrużeniem oka
Hehe.... chyba nawet wiem gdzie
Spektrum DX6i
- Beta 1400
-Cessna 182
-Ultron 3D
-Mig-29 depron
-Katana MD Precision Aerobatic
-Extra 330 SC EPP Hacker
-Kiwi F3P
- P40 (ESA)
|