Zobacz temat
RC Radom » Nasze latajace modele » Relacje z budowy
 Drukuj temat
F-16 - Zaczynamy budowę
Siwy
Witam.
Dzisiaj kupiłem pseudo depron (podkład pod panele 6mm), klej, wzmocnienia węglowe.
Chciałbym zbudować F-16.
1. Szukam planów (płyty depronowe mam 79x69 cm).
2. Potrzebne mi wskazówki co do budowy (jestem zielony).

Dziękuję z góry za pomoc.

Na pewno założę temat odnośnie budowy.

Pozdrawiam.
Edytowane przez Andy dnia 12-11-2012 15:44
>>> Modelarstwo <<<

Modele:
- Cessna 480 Pelikan
- F-16 Depron
- Cularis Glider Multiplex


Aparatura:
- Spektrum DX8T
 
www.damarmeble.eu
Wolfik
plany znajdziesz na

http://www.parkje...ree-plans/

ale spiesz sie powoli. Wskazowki znajdziesz na relacjach z budowy innych kolegow. Poczytaj, jesli wszystko jasne - buduj, nie jasne - pytaj.

Powodzenia, bo to ciekawy temat.
Pozdrawiam

Wolfik
____________________________________
8 FG Super

Waarschip 730 - sklejka modelarska
Mig 29 - depron (w budowie)
Airwolf VARIO - carbon (w budowie)
 
Wolfik
a dokladnie:

http://www.parkje...16-falcon/
Pozdrawiam

Wolfik
____________________________________
8 FG Super

Waarschip 730 - sklejka modelarska
Mig 29 - depron (w budowie)
Airwolf VARIO - carbon (w budowie)
 
Andy
No to trzymam kciuki za kolejnego myśliwca strzegącego naszego modelarskiego nieba.
Bardzo dobrą relację zdaje Pablo z budowy F18 - dlatego myślę, że jest to doskonała podpowiedź co i jak zrobić, a tym bardziej, jak arkusz pseudo depronu jest za mały na największe części modelu - Z przymrużeniem oka
No i oczywiście bezcenne wskazówki Jędrka.

No już sobie wyobrażam ten obrazek - conajmniej 5 odrzutowców na raz w powietrzu - Szeroki uśmiech
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gif
 
Siwy
Andrzejku po ostatnim spotkaniu na lotnisku zaraziłeś mnie niesamowicie depronem. Na zimę chciałbym sobie coś wyczarować do latania Uśmiech
>>> Modelarstwo <<<

Modele:
- Cessna 480 Pelikan
- F-16 Depron
- Cularis Glider Multiplex


Aparatura:
- Spektrum DX8T
 
www.damarmeble.eu
Maciek