Turnigy 9XR
|
gruby9999 |
Dodany dnia 29-03-2013 20:02
|
Użytkownik
Data rejestracji: 18.04.12
|
Witam
Ostatnio zakupiłem tą apke Turnigy 9XR mode 2 , na początek chce ja wykorzystać do sterowania łodzią , która to zaczynam już powoli budować.
Niestety jestem początkującym i mam problem z ustawieniem tej apki . Dodam ,że wsadziłem do niej nadajnik Fry sky + 8 kanałowy odbiornik łodz będzie miała coś ko 7 serw jesli wszystko uda mi się wykonać.
Dziś podłączyłem sobie silniki pod regulator obrotów , i niby wszystko działa ale jest problem .
Gdy wychyle drążek ku górze moze niecały centymetr albo i mniej to silnik pracuje juz na najwyższych obrotach... Natomiast w dół murze więcej wychylić aby zaczął pracować w drugą stronę.
Jak przesunę drążek w prawo to silnik działa na niskich obrotach a jak w lewo to w ogóle.
Z tego co zauważyłem to jak włączę apke. to po lewej stronie ,żeby kółeczko pokryło sie z kropką muszę wychylić drążek ku gorze jakiś milimetr może półtora.
Pomógł by mi ktos z ustawieniem tej apki bo instrukcje( przetłumaczona przez pewnego modelarza) czytałem juz ze 4 razy i wiem co mniej więcej gdzie sie przestawia ale jak to ma być poustawiane to nie wiem .
Będę wdzięczny za pomoc.
a z czasem chciałbym sie przerzucić na coś ze skrzydłami
Michał. |
|
|
|
Andy |
Dodany dnia 29-03-2013 21:04
|
Główny administrator
Data rejestracji: 05.11.11
|
Michał z tego co opisujesz to myślę, że apka nie jest właściwie ustawiona i wyregilowana.
Chociażby świadczy o tym to, że:
Gdy wychyle drążek ku górze moze niecały centymetr albo i mniej to silnik pracuje juz na najwyższych obrotach... Natomiast w dół murze więcej wychylić aby zaczął pracować w drugą stronę.
Poczytaj dokładnie instrukcję obsługi do apki i spróbuj ją sam ustawić.
A tak na marginesie - apke kupowałeś od kogoś, czu to sztuka nówka?
Jeżeli od kogoś, to na początek zresetuj wszystkie pamięci i wyczyść ich ustawienia i trymowania. Dopiero wtedy bierz się za ustawianie dla swojego modelu.