Cookie Control - Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z -> Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce -> Przeczytaj o tym. Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować cookies.
Zapewniełem sobie zajęcie na wolny czas na chwile obecną zastanawiam się jakie serwa zamówić i jakie silniki czy oddzielnie mocny bec czy wystarczy wbudowany w esc.. co do serw to nie wiem czy szybkie czy cyfrowe czy wystarczą zwykłe na metalowych trybach? a z silnikami to będzie dla mnie zagadka na dłużej..
aa i jeszcze nie sprawdzałem czy to wogóle zmieści mi się do samochodu.. może być ciężko
dane:
Length:1500mm
Wingspan:1120mm
Wing Area: 47.4d㎡
EDF Diametre: 2×70mm
Flying weight:2000g
Thrust: ≥ 2500 g
With 360°vector
1 , EPS foam material
2, Unique design ,only Lanxiang owns the model
3, High simulation
4,Twin 70mm EDF
5 , HIgh speed at 120km/h
6, Retractable landing gear
7,Stable invert flight
8,Excellent stability of nosing up and down .
9,Excellent hedgehopping performance
10,With 2 * 360 degree Vector
11,With LED light
12,With drag parachute
13, 3D actions
Model śliczny.
Odnośnie BEC'a zewnętrznego to u mnie na przykład nie ma takowego - są scalone z regulatorami.
Odnośnie serw, to bez przesady - wystarczą zwykłe z metalowymi trybami.
A odnośnie EDF-ów, to należy zamontować takie, które zmieszczą się przede wszystkim w tunelu dolotowym - instrukcja zaleca zestawy EDF - 70 mm i tego trzeba się trzymać. Zaleca również ciąg powyżej (lub co najmniej równy) 2500 gramów. Hmmm .... i tu jest drobny problem. Poczytałem trochę i okazuje się, że mój MIG do startu mam masę 2000-2100 gramów (w zależności od załadowanego na jego pokład pakietu). Jak widać było w powietrzu radził sobie dobrze z takimi EDF-ami:
Ale niestety łączny maksymalny ciąg pary takich napędów to tylko 2400 gramów. Moim zdaniem powinno wystarczyć, choć brakuje drobne 100 gramów ciągu.
Trzeba będzie dokładnie zważyć model już po skompletowaniu z całą elektroniką, przewidzieć pakiet zasilający napędy, dodać masę tych napędów i regulatorów, no i ostatecznie ocenić jaka będzie masa modelu. No i porównać jeszcze obciążenie powierzchni nośnej u mnie i u Ciebie. Jeżeli masa RTF nie przekroczy 2100 gramów i obciążenie powierzchni będzie porównywalne z moim (u mnie wypada ono w granicach 96-99 g/dm kw. - w zależności od pakietu), to powinno być OK.
Należy pamiętać, że EDF- powinny pracować przeciwbieżnie, co wymusza zakup wirnika z łopatkami prawymi i drugiego z lewymi - i tu może być tez mały problem -
Wieczorkiem poszukam, to zapodam gdzie można nabyć taka "parkę".
No a jeśli podwozie jest plastikowe - to proponowałbym nie montować - tak na wszelki wypadek, aby nie zakończyło się tak jak na końcu drugiego filmu
Edytowane przez Andy dnia 21-06-2013 11:24
Silniczki wydaje mnie się, że są odpowiednie, choć KV mają znacznie mniejsze niż moje. ale za to cią w normie.
Co do serw, to sprawdź przede wszystkim, czy pasują do komór wymiarowo. Jeżeli tak to oczywiściew moga być. U mnie są jakieś no name o wymiarach: 22 x 23 x 12 mm.
nie spodziewałem się takiej różnicy w brzmieniu o_O jak nie uziemie tego su podczas pierwszych lotów to poważnie zastanowie się nad tuningiem dźwiękowym na żywo pewnie jeszcze fajniej słychać
btw jak się uda to w ten weekend będą pierwsze loty funjetem bo powoli zaczynają mi szpeje przychodzić z HK między innymi nowe centrum dowodzenia :
Szukam sponsora na osprzęt do su.. serwa silniki i esc. W zamian udostepnie powierzchnie na skrzydłach np na reklame
W sezonie priorytetem było fpv które wessało moje wszystkie środki przeznaczone na zabawki
W zime planuje ruszyć dalej z projektem
btw tak sie zastanawiam czy ja jeszcze potrafię latac inaczej niż przed siebie i z perspektywy pierwszej osoby...
Edytowane przez Andy dnia 19-11-2013 13:59
odgrzeję trochę swojego kotleta.. mam juz prawie wszystko co potrzebne żeby zacząć działać z su brakuje mi tylko silników i dzisiaj chciałem zamówić, a tu niestety niespodzianka http://hobbyking....900w_.html
Silniki sa BK.
gdzie i jakie tu teraz kupić silniki do tego dziada ?