Cookie Control - Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z -> Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce -> Przeczytaj o tym. Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować cookies.
Jedynym wzmocnieniem powierzchni depronu w miejscach wklejania serw na płatach skrzydłowych jest warstwa kleju na gorąco wydaje mi się ,że w tym modelu to w zupełności wystarczy na wierzch poszła jeszcze taśma klejąca, skrzydło w tym miejscu bardzo dobrze się trzyma
Dzięki uprzejmości kolegi Mateusza nazywanego Don Mateo przez co nie których powstał filmik przedstawiający pierwsze loty i test modelu.
Jeszcze w fazie trymowania i na ograniczonych wychyleniach: YouTube Video Edytowane przez adam dnia 15-04-2014 16:24
- a na ile mocy latałeś podczas tego lotu? Bo jeżeli wychylenie gazu miałeś na co najmniej 3/4, to fakt - to trochę chyba nie taki zespół napędowy został zastosowany. Podpytaj Kolegi nazywanego przez co poniektórych Don Mateo, co on by poradził za napęd do tego modelu.
A poza tym locik całkiem całkiem.
Trenuj, trenuj Adamie, bo Rozpoczęcie Sezonu 2014 już niebawem.
Wychylenie drążka gazu miałem na około 2/4 do 3/4 pełny gaz tylko przy starcie.
Jeśli wszystko będzie dobrze to na pewno pojawię się z modelem na rozpoczęciu sezonu
No to tym śmigłem możesz ten silnik nieźle zagrzać. Ten silnik lepszy jest do modelu ESA ze śmigłem 7x6. Daje większą prędkość. Natomiast do tego modelu by był lepszy 2822 ze śmigłem 9x4 lub ostatecznie 10x4. To silnik o mniejszych obrotach więc do akrobacji lepszy. No i akku chyba za ciężki do tego modelu. Myślę, że ten by wystarczył http://www.hobbyk..._Pack.html