Eskadra ESA
|
kuba |
Dodany dnia 12-03-2015 17:23
|
Użytkownik
Postów: 198
Data rejestracji: 12.11.11
|
Cześć ,
jako że powstał pomysł żeby wspólnie poganiać się Esiakami przedstawiam mój model P40 :
Dane modelu:
-rozpietość 800mm
-długość 600 mm
-waga 350g
-serwa 3x 9g
-regulator 30A
-silnik Emax 2822
Planuję zmianę silnika na Emax 2812
To co jacyś chętni na kolejny projekt grupowy??
Spektrum DX6i
- Beta 1400
-Cessna 182
-Ultron 3D
-Mig-29 depron
-Katana MD Precision Aerobatic
-Extra 330 SC EPP Hacker
-Kiwi F3P
- P40 (ESA)
|
|
|
|
czarny |
Dodany dnia 12-03-2015 18:19
|
Instruktor
Postów: 541
Data rejestracji: 13.05.14
|
Ja chetnie mam takiego emaxsa i serva tez potrzebuje tylko jakies plany.
Ja chce mustangaaaaaaa
____________________________________
Turnigy 9x z ER9x TELEMETRY
KIWI-F3P
Calmato Alpha 40 Trainer GP OSMax 40LA
Extra Little OSMax10
QUAD TBS DISCOVERY clone
|
|
|
|
Mateusz |
Dodany dnia 12-03-2015 20:32
|
Doświadczony użytkownik
Postów: 467
Data rejestracji: 18.01.12
|
Tak jak już z Kubą rozmawiałem, dużo lepszym rozwiązaniem będzie użycie silnika również Emaxa tylko 2812 z większym KV co za tym idzie większą prędkością modelu
Mateusz
___________________
-Kiwi F3P
-Cessna 480
-Multiplex Twister EDF
- FPV VTX 1280
-Align Trex 450 PRO
-TBS DISCOVERY clone
|
|
|
|
Andy |
Dodany dnia 15-03-2015 20:11
|
Główny administrator
Postów: 2941
Data rejestracji: 05.11.11
|
A ja bez rozmowy z Kubą, jestem przekonany, że ze względu an dużą kolizyjność modeli w tej klasie wszelkie wyposażenie elektroniczne chowa się do środka. Przy samotnym lataniu OK, to nie przeszkadza. Ale uczestnicząc w walce ESA lepiej mieć wszystko schowane. Wystarczy, że podczas walki modele dokonają drobnej kolizji i na przykład zostanie zostanie zniszczone jakiekolwiek połączenie elektroniczne w układzie sterowania, czy napędu modelu - nie wspominając już jakimkolwiek układzie elektronicznym - vide regulator, czy odbiornik. A już myślę, że wystawianie w ten sposób pakietu na uszkodzenia np. od śmigła, to samo prosi się o samozniszczenie włącznie z zapaleniem się modelu po kolizji ze śmigłem przeciwnika.
Ale bezwzględnie trzeba mieć na uwadze punkt regulaminu:
Każdy model biorący udział w zawodach musi mieć możliwość szybkiego rozłączenia akumulatora od regulatora obrotów bez użycia narzędzi lub demontażu modelu na wypadek awarii.
Tak jak to robią doświadczeni już w tym zakresie Koledzy - chociażby Kolega Motylasty:
No i jeszcze jedno pytanie do Kuby - czy aby nie za duży ten pakiet który zastosowałeś?
Maksymalny pakiet przy modelach jednosilnikowych WWII to:
11,1V*1350mAh /1000=14,98Wh lub 7,4V*2000mAh=14,8Wh
Ale to już zależy od silnika, zastosowanego śmigła oraz masy całego modelu w stosunku do czasu trwania walki.
Edytowane przez Andy dnia 15-03-2015 20:18
Andy
|
|
|
|
kuba |
Dodany dnia 15-03-2015 20:16
|
Użytkownik
Postów: 198
Data rejestracji: 12.11.11
|
Andy, w modelu stosuje pakiety 1300 mAh 11,1V, więc chyba regulaminowe
Spektrum DX6i
- Beta 1400
-Cessna 182
-Ultron 3D
-Mig-29 depron
-Katana MD Precision Aerobatic
-Extra 330 SC EPP Hacker
-Kiwi F3P
- P40 (ESA)
|
|
|
|
Andy |
Dodany dnia 15-03-2015 20:20
|
Główny administrator
Postów: 2941
Data rejestracji: 05.11.11
|
Jak taki to pewni, że regulaminowy - no widzisz w tym wieku to i już wzrok nie ten i nie zauważyłem, że na fotkach to tylko chyba albo podkładka pod pakiet, albo nakładka na pakiet.
Andy
|
|
|