Zobacz temat
RC Radom » Nasze latajace modele » Aparatury
 Drukuj temat
Turnigy 9xv2
tomaszwozniak8
Witam mam aparaturę Turnigy 9xv2 z open tx mam problem z ustawieniem heli 450 a i czy jest możliwość wgrania oryginalnego softu do tej aparatury jestem początkujący i nie radzę sobie z tym oprogramowaniem pozdrawiam
Edytowane przez Andy dnia 20-12-2015 20:13
 
Andy
Witaj,
no niestety czas nie jest zbyt szczęśliwy, gdyż przygotowania świąteczne zapewne pochłaniają bez reszty naszych modelarzy.
Trzeba będzie "chwilkę " poczekać, aby forum ponownie "ruszyło".
Ale myślę, że Kolega Mateusz posiada stosowny zasób wiedzy, aby odpowiedzieć na Twoje pytania. Proponuję napisać do niego PW w tej kwestii, tym bardziej, ze nasz forumowy Don Mateo jest bardzo ostatnio zajęty i dość rzadko zagląda na forum.
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gif
 
tomaszwozniak8
dzięki wielkie mam dużo czasu więc na spokojnie
 
Mateusz
Cześć,
Co do Twojego pytania- myślę, że nie będzie problemu z wgraniem oryginalnego softu TG. Poprzedni sam wgrywałeś czy kupiłeś już "gotową"?

Ustawienia heli można ogarnąć ale lepiej było by się spotkać i na żywo, gdyż tutaj może być ciężko. Odezwij się na PW jeśli będziesz potrzebował pomocy.. Z przymrużeniem oka
Mateusz Uśmiech
___________________
-Kiwi F3P
-Cessna 480
-Multiplex Twister EDF

-FPV VTX 1280
-Align Trex 450 PRO
-TBS DISCOVERY
clone
 
tomaszwozniak8
aparaturę kupiłem z tym oprogramowaniem myślałem że będzie łatwiejsze w obsłudze ale się myliłem będę wdzięczny za pomoc dopiero dzisiaj wymieniłem serwa bo poprzednie uszkodziłem przez moje nieudane próby ustawienie heli pozdrawiam
 
czarny
Proponuje spotkanie jak nie uda nam sie ustawic heli na tym sofcie to wgram ci oryginalne oprogramowanie ale uwazam ze nie bedzie to konieczne.
____________________________________
Turnigy 9x z ER9x TELEMETRY
KIWI-F3P
Calmato Alpha 40 Trainer GP OSMax 40LA
Extra Little OSMax10
QUAD TBS DISCOVERY clone
 
Andy